Amikor túl sok és jobb, ha kint van

Amikor túl sok és jobb, ha kint van

Születésnap.

2020. június 13. - LaFire

Azt gondoltam, hogy ez egy különleges nap az évben, vagy legalább valami amire várni lehet. Persze miután anya meghalt, kaptam már egy kis izelitőt gyerekként is, milyen az, amikor senkit nem érdekel. Aztán később, amikor újra lett családom, ez megváltozott, de ott is volt bennem egy olyan érzés, hogy "ja, igen, neked is most van" azok a napok sem voltak az "enyéim", de legalább valamennyire igen. Azután amikor eljöttem, és lett virtuális családom..ott bár éreztem, de persze az is lejjebb volt..évről évre. És most ez is eltűnt. Két embernek jutott eszébe. Persze, nyilván az én hibám...de akkor is rossz. Senkit nem érdekel �

A bejegyzés trackback címe:

https://lafire.blog.hu/api/trackback/id/tr315808334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szubrina 2020.10.11. 00:09:47

Szerintem a születésnapok túl vannak becsülve...miért olyan nagy dolog? Nekem nem sokat jelent, talán még gyerekként...ráadásul nekem egy másik neves dátumkor van, nem nagy cucc. Így elfelejteni is nehéz, veszek magamnak vmi ajándékot és kész, de azt az év bármely más napján is megvehetném.

LaFire · https://lafire.blog.hu 2020.10.11. 18:19:24

@Szubrina: Abból a szempontból megértem a fontosságát, hogy ha van egy nagy(obb) család, akkor össze lehet jönni, és jól érezni megunk (meg van indok inni is, ahol ez játszik). De igazad van, önmagában ez is csak egy nap, mint a többi

Szubrina 2020.10.11. 19:32:15

@LaFire: Nálunk senki nem iszik...
süti beállítások módosítása