Amikor túl sok és jobb, ha kint van

Amikor túl sok és jobb, ha kint van

Szombat

2020. november 28. - LaFire

Tudtam, hogy ez lesz, csak annyira reméltem, hogy megváltozik, azzal, hogy végre lekerül a teher a vállaimról. Persze azt már előtte is felfogtam, hogy a napok, az élet semmit nem változik attól, hogy ha egy virtuális szám helyére egy másik kerül. Ugyanúgy tönkrement a testem, ugyanúgy nem maradt semmi szociális életem és ugyanúgy benne vagyok a csapdában amiből nem tudok kilépni, mert tényleg csak az tart már életben. De végülis minek? Most van egy tervem, de ha megcsinálom, akkor is mi van? Ugyanott vagyok, ugyanúgy sehova sem tartok és ugyanúgy nincs semmi értelme. Akkor meg mi a picsának is élek?

A bejegyzés trackback címe:

https://lafire.blog.hu/api/trackback/id/tr416305828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása